Cine esti tu, doctore?

Print Friendly
Share Button

Astazi a avut loc lansarea în Brasov a volumului Cine esti tu, doctore? – prima lucrare care abordeaza conceptul de brand personal pentru medici. În prezenţa a numeroşi colegi medici, dar şi pacienţi şi reprezentanţi ai unor organizaţii de pacienţi, cei 2 autori, dr. Nicolae-Iordache IORDACHE şi Olivian BREDA au prezentat pe scurt noţiunea de brand personal, cu aplicaţie speciala în domeniul medical. Întâlnirea informală, deschisă, a încercat să sublinieze importanţa brandului personal al medicilor, ca punct de plecare a unei eventuale mişcări – "Revoluţia halatelor albe".

cine sti tu doctore"Noi credem in revolutia halatelor albe. Adica in capacitatea doctorilor de a reda imaculatul hainelor ce le definesc profesia. Este in puterea lor de a face asta fara concursul niciunui sistem"

Volumul Cine esti tu, doctore? este o carte foarte interesantă, care include noţiuni de management, marketing, brand personal, chiar probleme de etică şi sfaturi pentru începători, cu numeroase studii de caz şi exemple. Este dedicată, în special, celor care nu au mai beneficat de training special în domeniul de business. Este un început important pentru conştientizarea interesului pe care ar trebui să-l acordăm fiecare felului în care ne "vindem" imaginea publică. Brandul personal nu trebuie confundat cu brandul organizaţiei sau al firmei din care facem parte. Brandul personal include toate caracteristicile noastre, ale fiecăruia, personalitatea, reputaţia, expertiza, aspectul, modul comunicare, dar oferite într-un ambalaj corespunzator. Conceptul de brandiing personal sugerează că "succesul vine de la sine printr-o 'corectă ambalare' "

Cartea abordeaza si partea de prezentare a brandului personal pe internet, prin intermediul siturilor personale, pe facebook sau alte reţele de socializare. Autorii oferă o serie de soluţii şi sfaturi.

Mai multe detalii puteţi găsi pe situl de prezentare a cărţii www.cetd.ro sau pe Facebook.

Evenimentul a fost organizat de firma Houston NPA.

Marius Marginean